Doprava a vrácení zboží

 

 Doprava

Snažíme se Vaší objednávku vyřídit co nejdříve. Obvykle balíček předáme dopravdi do druhého dne od objednání a platby na náš účet.

Momentálně je k dispozici doprava pouze přes dopravce Zásilkovna, která umožňuje doručit Váš Gyroskop do nejbližšího výdejního místa. Dopravce váš balíček doručí většinou do 3 pracovních dní. V případě, že bude doručení trvat déle, obraťte se prosím s dotazem přímo na dopravce Zásilkovna.

 

A co když zboží není skladem?

Zboží, které není skladem se objedná u našeho dodavatele z Anglie. Doručení opět závisí na zvoleném dopravci, který uvádí dodání přibližně 5-10 dní od našeho objednání. Následuje proces proclení zásilky, které prodlouží dobu naskladnění o dalších 5-15 pracovních dní (dle dopravce a celního řízení). O průběhu dodání Vás budeme informovat e-mailem. Od naskladnění už můžeme Vaší objednávku zabalit a poslat na Vaší adresu nebo výdejní místo Zásilkovny.

 

Co znamená, že je zboží objednáno?

Znamená to, že jsme zboží již objednali u našeho dodavatele a čekáme na naskladnění a proclení zásilky. O průběhu dodání Vás budeme informovat e-mailem.

 

Pokud jste si zvolili osobní vyzvednutí v Lounech, očekávejte po objednání e-mail s informací o adrese k vyzvednutí. Prosíme o zavolání či SMS/WhatsApp zprávu, ohledně času vyzvednutí.

 

Vrácení zboží

Ze zákona (zákon č. 89/2012 Sb.) máte možnost vrátit objednané zboží do 14 dní od doručení, bez udání důvodu. Podmínkou pro vrácení je nepoškozený produkt a vrácený zpět do původního obalu. Po obdržení balíčku Vám vrátíme peníze zpět (včetně poštovného) na účet, ze kterého platba přišla. Poštovné za vrácení zboží ovšem platí sám zákazník.

Jak to probíhá?

Pokud se rozhodnete vrátit zboží zpět, prosím napište nám na e-mail info@gyroskopy.cz (případně SMS/WhatsApp 777 896 753 nebo 602 952 300), že chcete zboží vrátit. Prosíme o přiložení fotky, pokud byl gyroskop rozbalen, zda byl také správně zabalen a nepoškozen. Následně obdržíte e-mailem fakturu za poštovné a štítek, který si vytisknete a nalepíte na balíček. A už jen zbývá donést balíček na jakékoliv podací místo Zásilkovny. Peníze zpět obdržíte ihned po doručení balíčku a zaplacení faktury za poštovné.

Nemusíte se obávat, pokud neodpovíme na e-mail hned. 14 denní lhůta se počítá od doručení/vyzvedutí zásilky do kontaktování e-mailem, či SMS/WhatsApp zprávou. 

Pro kontaktování využijte náš formulář:

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:

Zpět do obchodu